kevinchan 发表于 2009-11-1 14:22:48

相差20秒的確唔易搞。。。

一係我試下加速5-10秒再CUT10秒試試吧。。
kwanyeung 发表于 2009-11-1 13:26 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif如果cut到10s,咁就容易处理D,不过都要睇下出嚟嘅效果先得

netasa 发表于 2009-11-2 07:45:37

如果cut到10s,咁就容易处理D,不过都要睇下出嚟嘅效果先得
kevinchan 发表于 2009-11-1 14:22 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif

讲到咁有挑战性,可唔可以比个OP同埋相关音频过我试试阿!{:5_325:} (只係OP啫个文件应该唔会好大挂!)

kevinchan 发表于 2009-11-2 08:12:03



讲到咁有挑战性,可唔可以比个OP同埋相关音频过我试试阿!{:5_325:} (只係OP啫个文件应该唔会好大挂!)
netasa 发表于 2009-11-2 07:45 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif係米要日语同粤语配合美版op时间?如果等阵得闲,我发埋呢3个op上嚟

omar0726 发表于 2009-11-2 11:06:38

我都系觉得日版好D

kevinchan 发表于 2009-11-2 17:05:42

我上传咗3 个版本嘅OP视频

netasa 发表于 2009-11-5 10:01:45

下载嚟等我研究下先。

kevytrboy 发表于 2009-11-5 10:54:48

粤语OP貌似是。。。。。。。

kevinchan 发表于 2009-11-5 11:23:34

下载嚟等我研究下先。
netasa 发表于 2009-11-5 10:01 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif慢慢研究,唔使急

netasa 发表于 2009-11-6 02:38:18

慢慢研究,唔使急
kevinchan 发表于 2009-11-5 11:23 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif
我已经发现问题所在了。要搞掂其实唔难!!  不过就要睇你MKV到时係点样合了! 方向有两种:先做好个OP,之后做每集嘅配音,然后再将事先做好嘅OP接上去每集度整成MKV。 另一个就係唔剪OP,调整配音嚟就个OP!(不过我觉得咁仲烦过剪左个OP出嚟再接番入去,话晒前者只要将个OP做好就一牢永日了,剪接嘅工作交比电脑就得了,自己唔须要废神。)

kevinchan 发表于 2009-11-6 03:30:53


我已经发现问题所在了。要搞掂其实唔难!!  不过就要睇你MKV到时係点样合了! 方向有两种:先做好个OP,之后做每集嘅配音,然后再将事先做好嘅OP接上去每集度整成MKV。 另一个就係唔剪OP,调整配音嚟就个OP! ...
netasa 发表于 2009-11-6 02:38 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif其实按照你咁做法,我反而觉得后者会更加好处理,起码用到嘅工具无咁多,而且调好了op亦都係一劳永逸,合成速度肯定比前者快!
只不过叫我用日语,粤语配合美版op,我就宁愿用前者方法,剪出日版op,然后接到美版的内容去!因为我中意日版op

netasa 发表于 2009-11-6 06:25:05

发一贴记录个下载地址,已经搞过嘅三语美版OP 听各位意见。
下载:http://www.megaupload.com/?d=60P5K9RW

kevinchan 发表于 2009-11-6 08:32:32

稍后下载睇下先
页: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10
查看完整版本: 问D意见,有无爱都请入嚟发表吓