kental 发表于 2009-11-6 08:46:02

算啦!都系用翻陈浩民唱个首得啦!尽量配合时间!

天使之风 发表于 2009-11-6 09:03:10

稍后下载睇下先
kevinchan 发表于 2009-11-6 08:32 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif

衰雀啊。。边度有龙珠剧场版的合成版下载耶。。。jsharer果个要密码的

xiaoxue 发表于 2009-11-6 12:15:15

原版日版好~~配音会好点吧

kevinchan 发表于 2009-11-6 13:38:53



衰雀啊。。边度有龙珠剧场版的合成版下载耶。。。jsharer果个要密码的
天使之风 发表于 2009-11-6 09:03 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif暂时无人去解决呢个问题,所以暂时下载唔到!我都无办法

kevinchan 发表于 2009-11-6 13:45:33

多谢netasa帮忙研究op
我的确好懒,无去研究过,一直都係去睇下有无其他版本嘅片源,但係经过咁多日嘅寻找之旅,始终都係发觉得日版同美版(係米美版我唔知,反正就系英语版)
反而係揾片源嘅同时,揾到意大利配音,好雷,意大利配音版本都係用美版嘅片源的

1010 发表于 2009-11-14 10:53:50

虽然对这个戏没兴趣!可是看了那些图我都是选日版的~

QQ车 发表于 2010-1-27 21:57:32

其实我喜欢粤语版

Ace0210 发表于 2010-1-28 02:20:17

不要美版好啦
不知有D地方可能版和諧
好似Yu gi oh

cancomcom 发表于 2010-6-13 01:34:27

始終都支持日版!!

大天使007 发表于 2010-6-13 08:00:03

日版比较正路

猪小花 发表于 2010-6-13 08:13:42

经典·

johnnie20 发表于 2010-6-13 09:39:46

雖然美版光鮮d,但係日版先係始祖,梗係選日版la
页: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
查看完整版本: 问D意见,有无爱都请入嚟发表吓