kevinchan 发表于 2009-10-31 14:20:51

我的愿望喺C2片源字幕合粤语(有TVB粤语的集数一定要保留TVB粤语音频)和国语
用住C2片源先啦,40集都够你慢慢合慢慢传了
ninaomu 发表于 2009-10-31 11:04 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gifC2既片源好似系再次压缩,所以感觉无share/winny上既清

ninaomu 发表于 2009-10-31 15:21:13

如果你揾到从碟一次压制出来的X264咁就梗喺最好啦
依家就咁斋睇日版截图都发现了横纹和噪点,平滑感欠缺,色较哑
不过无论你揾咩片源都好最好就配上外挂字幕和国语音轨就好了

kevinchan 发表于 2009-10-31 16:01:09

如果你揾到从碟一次压制出来的X264咁就梗喺最好啦
依家就咁斋睇日版截图都发现了横纹和噪点,平滑感欠缺,色较哑
不过无论你揾咩片源都好最好就配上外挂字幕和国语音轨就好了
ninaomu 发表于 2009-10-31 15:21 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif等我正在想合成时再听下国语如何,字幕要等C2,听说佢哋预计搞掂第一部276集都要1年,非常漫长!其实跟住佢哋嘅进度嚟合成都几舒服...可惜片源真系唔想用C2的,等我继续揾下有无其他的片源(估计好微)

kwanyeung 发表于 2009-10-31 22:49:17

合4語版本好曬時間呢。。。合一集就等於合3集了。。。。

我就最緊要粵語,國語英語冇咩所謂。

kevinchan 发表于 2009-10-31 23:20:51

合4語版本好曬時間呢。。。合一集就等於合3集了。。。。

我就最緊要粵語,國語英語冇咩所謂。
kwanyeung 发表于 2009-10-31 22:49 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif我就比较中意粤日英,肯定粤语係首选

netasa 发表于 2009-11-1 04:41:34

唔知决定左未呢!
我嘅意见係美版,因为日文字注释多就好似楼主话特别嘢。相信之后嘅集数都会有出现,实在睇得唔舒服。另外美嘅色彩压得唔错,日嘅就好似相机白平衡无调好咁!! 关于OP问题,可以学下TVB咁,加快一下播放嘅速度嚟就番个OP视频!!  至于字幕,可以改左成为粤语嘅歌词嘅版本,当然都保留日文对译嘅版本啦。看者自选就得啦!   可以嘅话,发个OP出嚟比D高手试试做提速版  一直想睇初代版呢嘅某人嘅意见以上!

kevinchan 发表于 2009-11-1 08:34:06

唔知决定左未呢!
我嘅意见係美版,因为日文字注释多就好似楼主话特别嘢。相信之后嘅集数都会有出现,实在睇得唔舒服。另外美嘅色彩压得唔错,日嘅就好似相机白平衡无调好咁!! 关于OP问题,可以学下TVB咁,加快一 ...
netasa 发表于 2009-11-1 04:41 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif
         好多谢你嘅意见!
          其实我唔急,我想慢慢揾下仲有无其他版本!
         因为好嘅日版片源难挂,而且唔一定齐全,所以我先考虑对比下美版!目前所对比嘅係1-83集(石英联盟),之后嘅应该又有唔同情况!但相对嚟讲,美版片源我容易下载(可以MU高速下载)而且美版的整体平衡D,唔似日版咁,有时睇落好舒服,但到咗另一个画面就偏光,就係你所讲嘅好似相机白平衡无调好咁!
         关于OP。如果要日语OP配合美版,或者粤语op配合美版,肯定无可能啦,因为相差20秒,就算加速都无用,你可以亲自用一段音频嚟做实验,试完你就知咩回事!
         最多自己将日版op分割出嚟,合并到美版去,应该难度不大,只不过浪费多小小时间啫。
          仲有就係C2字幕组嘅片源(em上有),佢地嘅係日版的,依家先出到40集多。如果用佢哋嘅片源,都唔知要等到何年何月,而且我个人认为质量都唔算好,佢哋每集好似係140M-170M,唔知我有无记错呢?

ykcheung 发表于 2009-11-1 09:08:21

呵呵,唔駛急, 完美嘅作品,值得等待.雀仔哥,加油.

ninaomu 发表于 2009-11-1 11:40:40

C2一半在200M左右,41集够你做啦,佢放几多集你咪用佢几多集咯,好过唔用吧。。。

kevinchan 发表于 2009-11-1 12:17:06

呵呵,唔駛急, 完美嘅作品,值得等待.雀仔哥,加油.
ykcheung 发表于 2009-11-1 09:08 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif我的确唔急,慢慢揾齐资源先动工

C2一半在200M左右,41集够你做啦,佢放几多集你咪用佢几多集咯,好过唔用吧。。。
ninaomu 发表于 2009-11-1 11:40 实在无选择嘅情况下先用佢嘅片源,我会继续努力揾其他片源的

abv 发表于 2009-11-1 13:00:50

是但投既,哈哈

kwanyeung 发表于 2009-11-1 13:26:14

相差20秒的確唔易搞。。。

一係我試下加速5-10秒再CUT10秒試試吧。。
页: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10
查看完整版本: 问D意见,有无爱都请入嚟发表吓