都系习惯日版
我揀咗日版, 個人覺得日文好睇D
用日语版吧,比较习惯
dhning 发表于 2024-10-26 16:13
用日语版吧,比较习惯
無粵配版架
adhk 发表于 2024-11-23 11:00
無粵配版架
有高清合成的
dhning 发表于 2024-11-23 12:16
有高清合成的
有合成係唔係即係可以有粵配呢
adhk 发表于 2024-11-23 15:58
有合成係唔係即係可以有粵配呢
初代有高清粤语合成的
dhning 发表于 2024-11-23 16:47
初代有高清粤语合成的
初代可能唔易搵到
adhk 发表于 2024-11-23 20:30
初代可能唔易搵到
我只找到要给钱的
dhning 发表于 2024-11-24 09:12
我只找到要给钱的
要俾錢就無謂啦
adhk 发表于 2024-11-24 13:39
要俾錢就無謂啦
人贩子太多
dhning 发表于 2024-11-24 16:01
人贩子太多
係啦, 用星就要諗過