ioq168 发表于 2011-5-17 19:38:22

记得在TVB看过经典啊

grostcar 发表于 2011-5-17 19:50:25

如果係, 我會選日版的

小鸟end 发表于 2022-2-28 19:47:03

superfire 发表于 2022-3-1 17:21:14

mcnynbajay 发表于 2009-10-28 16:15
無愛的人路過的~

我支持日版的~唔中意美版的果種渲染度~鮮艷度太柔和了!同埋有水印的! ...

网上的有D可能系大陆的粤语版本?例如卡通台,拨电话高价点播之类的

rantarou 发表于 2022-3-16 13:24:13

由观众既角度黎讲,都系钟意睇日版

tashidy02 发表于 2022-5-14 23:05:20

只睇粤语!!!

啵灞奶茶 发表于 2022-11-6 19:35:00

得我支持陈浩民版?哈哈哈哈

十月围城 发表于 2023-7-18 23:58:03

我比较倾向日版,好像颜色比较清楚吧。

soyang 发表于 2023-9-18 19:33:21

这部粤语版好像不多

zhaoronghu 发表于 2024-6-6 13:19:27

看日本动漫还是首选日文版吧

soyang 发表于 2024-7-1 16:59:49

还是支持日版

adhk 发表于 2024-9-1 20:02:09

K棋 发表于 2009-10-28 21:26
始终都系日版习惯点

其實兩版分別都唔係咁大嗻
页: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10
查看完整版本: 问D意见,有无爱都请入嚟发表吓