记得在TVB看过经典啊
如果係, 我會選日版的
mcnynbajay 发表于 2009-10-28 16:15
無愛的人路過的~
我支持日版的~唔中意美版的果種渲染度~鮮艷度太柔和了!同埋有水印的! ...
网上的有D可能系大陆的粤语版本?例如卡通台,拨电话高价点播之类的
由观众既角度黎讲,都系钟意睇日版
只睇粤语!!!
得我支持陈浩民版?哈哈哈哈
我比较倾向日版,好像颜色比较清楚吧。
这部粤语版好像不多
看日本动漫还是首选日文版吧
还是支持日版
K棋 发表于 2009-10-28 21:26
始终都系日版习惯点
其實兩版分別都唔係咁大嗻