问D意见,有无爱都请入嚟发表吓
本帖最后由 kevinchan 于 2009-11-2 17:04 编辑宠物小精灵初代
我想对比嘅片源係 美版 和 日版
主要区别是:op和ed,画面
日版ophttp://www.megaupload.com/?d=FG4M52R6
美版ophttp://www.megaupload.com/?d=8OEOV2F5
粤语版op(土豆网)
http://www.megaupload.com/?d=XZGNXJ8P
具体请看下图:
美版 op和ed 都和日版 不一样 美版op:1分05秒 ed:1分10秒
日版 有op,ed,有预告 日版op:1分27秒 ed:1分20秒 可能数据不是十分准确,但出入唔会太大(1秒内)
如果要合成粤日英:
用美版片源,日语op同粤语op都无可能配合到片源,ed都一样,其他内容都基本无乜问题
用日版片源,英语版的op,ed都唔可以配合片源,要换成日语的。
粤语的op可以配合时间,但係日版op带有日语字幕。
听过粤语op(陈浩民 版)嘅朋友都应该知道,粤语版唔係用日版op的伴奏翻唱的,是香港原创的。
虽然唔识日文嘅人可能无所谓,但係始终歌曲同字幕唔对称,所以,追求完美嘅情况下,粤语op都要替换掉!
美版op有40秒水印(请看下图),其实有水印的已经可以基本不考虑了,不过我仲係攞出嚟讲下!
最后讲下多数人都肯定关注嘅每集容量问题
美版:每集175M,压制得好整齐的
日版:每集200-300M不等,基本都250M以上
纯粹嚟收集资料,大家俾意见
KMP截图对比
美版op有40秒水印
日版无,但有歌词
美版
日版
美版
日版
美版第一集标题
日版第一集标题
有样几过瘾嘅嘢俾大家睇下
美版
日版 自己先讲讲,我选咗日版,不过主要还是考虑op问题,好想要粤语op,但有日语字幕,感觉又唔係太好!
主要就係呢方面困扰住我 美版都好靓...不过我都係拣日版...
唔知点解...都係觉得D.日文字睇上去有feel.D...
惯咗... 無愛的人路過的~
我支持日版的~唔中意美版的果種渲染度~鮮艷度太柔和了!同埋有水印的!
還有~初代分別有ATV同TVB分開來播過的~所以網上流傳的版本都唔知邊個打邊個的!
還有粵語OP都有幾個版本嘅窩? 無愛的人路過的~
我支持日版的~唔中意美版的果種渲染度~鮮艷度太柔和了!同埋有水印的!
還有~初代分別有ATV同TVB分開來播過的~所以網上流傳的版本都唔知邊個打邊個的!
還有粵語OP都有幾個 ...
mcnynbajay 发表于 2009-10-28 16:15 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif依家都唔理佢TVB定係atv了,反正有粤语就係了
粤语op有几个?咁陈浩民的应该属于石英联盟的,是真正最早的粤语版op 日本啦,光D~虽然我无乜爱,TV版~ 日版的吧,主要是未睇过美的。。。 毫无疑问我会选日版,之前收的版本不好的,难得有人合成啊,呵呵
其实OP我比较中意陈浩民的歌,就算有日语字幕都无所谓啦,回忆先至最重要的嘛,听翻以前的儿歌会好有FEEL 依家都唔理佢TVB定係atv了,反正有粤语就係了
粤语op有几个?咁陈浩民的应该属于石英联盟的,是真正最早的粤语版op
kevinchan 发表于 2009-10-28 16:22 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif
但系50集之后,翡翠台系星期日放既,应该系54-78集,系古巨基唱既另外一首!! 我支持日版
美版既標題好怪.... 还是支持日版!OP ED也是 始终都系日版习惯点