gomicxja 发表于 2026-5-19 17:20
現在香港周街都是什麼彈珠機彈珠台,感覺去了澳門那樣
呢啲好多商场依家都有啊,仲有夹公仔机!
数字人生 发表于 2026-5-22 16:29
其实澳门係华人社会,存在感好低
他們還懂得葡語
seed075 发表于 2026-5-22 21:36
以前过海都係玩返两手多啊
記得好多時會買手信,什麼花生糖之類
gomicxja 发表于 2026-5-25 14:53
他們還懂得葡語
都唔关识葡语事,佢哋好听上边话
但是澳门本地人的福利好啊
吾好睇,都系真人好D
不会有用的,新鲜后,就冇人玩罗。边个唔想睇靓女
EthanChaos 发表于 2026-5-22 22:01
呢個應該都算係一種趨勢啦,日後各行各業都有唔少工種會俾機械人取代
應該之後電影應該會成真
seed075 发表于 2026-5-22 22:27
柏青哥玩得多会容易上瘾
我未玩過,只聽說過,數碼暴龍last evolution太一就是在那裏做兼職
seed075 发表于 2026-5-22 22:32
啲澳门佬就係靠呢啲玩几手起家嘅喇,少不了的!坐金巴又真係舒服好多喎! ...
以前見到有人搭完船過去會嘔,幸好我不會
seed075 发表于 2026-5-22 22:34
呢啲好多商场依家都有啊,仲有夹公仔机!
感覺全港變成冒險樂園那樣
koalag 发表于 2026-5-26 08:34
不会有用的,新鲜后,就冇人玩罗。边个唔想睇靓女
那女人又要倒轉又看靚仔?