seed075 发表于 2026-5-22 22:34:15

gomicxja 发表于 2026-5-19 17:20
現在香港周街都是什麼彈珠機彈珠台,感覺去了澳門那樣

呢啲好多商场依家都有啊,仲有夹公仔机!

gomicxja 发表于 2026-5-25 14:53:06

数字人生 发表于 2026-5-22 16:29
其实澳门係华人社会,存在感好低

他們還懂得葡語

gomicxja 发表于 2026-5-25 14:55:24

seed075 发表于 2026-5-22 21:36
以前过海都係玩返两手多啊

記得好多時會買手信,什麼花生糖之類

数字人生 发表于 2026-5-25 14:56:47

gomicxja 发表于 2026-5-25 14:53
他們還懂得葡語

都唔关识葡语事,佢哋好听上边话

zhaoronghu 发表于 2026-5-25 23:46:42

但是澳门本地人的福利好啊

chansonsky 发表于 2026-5-26 07:56:17

吾好睇,都系真人好D

koalag 发表于 2026-5-26 08:34:46

不会有用的,新鲜后,就冇人玩罗。边个唔想睇靓女

gomicxja 发表于 2026-5-26 19:40:40

EthanChaos 发表于 2026-5-22 22:01
呢個應該都算係一種趨勢啦,日後各行各業都有唔少工種會俾機械人取代

應該之後電影應該會成真

gomicxja 发表于 2026-5-26 19:41:10

seed075 发表于 2026-5-22 22:27
柏青哥玩得多会容易上瘾

我未玩過,只聽說過,數碼暴龍last evolution太一就是在那裏做兼職

gomicxja 发表于 2026-5-26 19:41:52

seed075 发表于 2026-5-22 22:32
啲澳门佬就係靠呢啲玩几手起家嘅喇,少不了的!坐金巴又真係舒服好多喎! ...

以前見到有人搭完船過去會嘔,幸好我不會

gomicxja 发表于 2026-5-26 19:43:30

seed075 发表于 2026-5-22 22:34
呢啲好多商场依家都有啊,仲有夹公仔机!

感覺全港變成冒險樂園那樣

gomicxja 发表于 2026-5-29 13:35:25

koalag 发表于 2026-5-26 08:34
不会有用的,新鲜后,就冇人玩罗。边个唔想睇靓女
那女人又要倒轉又看靚仔?
页: 1 2 3 4 [5] 6
查看完整版本: 難怪澳門人生育率愈來愈低...