gomicxja 发表于 2026-5-19 17:13
我記得我阿爺那一代人生十個八個好正常,但是其實計計數,本來如果代代都這樣生,而人類的壽命因為醫療普 ...
但系搞计划生育搞成咗后遗症等到2016年迎来拐点之后,人口就断崖式下跌,呢两年就係最严重,你要怪就怪前人冇预料到大陆经济有一日会持续低迷,我分享嘅新闻资讯节目有几期讲到生育率,前面我cap咗《铿锵集》嘅节目图,话香港得36.5%愿意生育,不过唔明港台点解唔放埋大陆台湾澳门马新呢D华人地区入去比,而係走去同欧美日比
gomicxja 发表于 2026-5-19 17:20
現在香港周街都是什麼彈珠機彈珠台,感覺去了澳門那樣
香港人唔係成日话澳门乜都同香港比咩?
gomicxja 发表于 2026-5-19 17:20
現在香港周街都是什麼彈珠機彈珠台,感覺去了澳門那樣
彈珠機 日本都有好多
数字人生 发表于 2026-5-19 19:50
但系搞计划生育搞成咗后遗症等到2016年迎来拐点之后,人口就断崖式下跌,呢两年就係最严重,你要怪就怪前 ...
日本都唔好得幾多,少子化和低物慾社會,但他還是有實業的,所以還撐到一段時間
昌兆及冢 发表于 2026-5-19 21:27
彈珠機 日本都有好多
日本好像叫柏青哥
数字人生 发表于 2026-5-19 19:51
香港人唔係成日话澳门乜都同香港比咩?
講起香港澳門,以前要坐船去,過大海,現在有金巴去,快了很多
gomicxja 发表于 2026-5-22 14:40
講起香港澳門,以前要坐船去,過大海,現在有金巴去,快了很多
其实澳门係华人社会,存在感好低
gomicxja 发表于 2026-5-22 14:37
日本都唔好得幾多,少子化和低物慾社會,但他還是有實業的,所以還撐到一段時間 ...
日本经济发达咗先至少子化和低物慾社會,但系大陆係未富先衰,生仔意愿低到上边学韩国派钱都唔买帐
gomicxja 发表于 2026-5-22 14:40
講起香港澳門,以前要坐船去,過大海,現在有金巴去,快了很多
以前过海都係玩返两手多啊
呢個應該都算係一種趨勢啦,日後各行各業都有唔少工種會俾機械人取代
gomicxja 发表于 2026-5-22 14:38
日本好像叫柏青哥
柏青哥玩得多会容易上瘾
gomicxja 发表于 2026-5-22 14:40
講起香港澳門,以前要坐船去,過大海,現在有金巴去,快了很多
啲澳门佬就係靠呢啲玩几手起家嘅喇,少不了的!坐金巴又真係舒服好多喎!