pe624
发表于 2006-11-4 21:27:04
正啊。。。經典~支持
Bruce
发表于 2006-11-5 08:55:41
得几副画咋?我以为有得下载添!
Bruce
发表于 2006-11-5 08:57:40
点解我一点魅力值都无架!!
cicicruby
发表于 2006-11-8 19:30:31
这个都好经典啊!~~
hhpp515
发表于 2006-11-11 03:06:01
<p>好象是很不错的样子!</p>
Beany
发表于 2006-11-11 16:45:37
<p>好大。。 不過都要DOWN 謝謝</p>
米奇
发表于 2006-11-13 07:38:19
多谢晒楼主哦~~~~~都几好睇架
jaywinglc
发表于 2006-11-15 04:34:55
<p>好耐以前的动画片来架</p><p>好怀念啊</p><p>下来体下先</p>
corry
发表于 2006-11-15 05:22:18
<p>哇!!!好正!!!楼主..好似种子.....</p>
lican
发表于 2006-11-19 06:58:16
<p>非常支持,我稳左好耐了</p>
咥型
发表于 2006-11-19 17:17:02
<p>白话定普通话啊?</p>
wyman007
发表于 2006-11-20 20:15:46
日語發音~~一定支持你~~多謝大大無私分享~~