- 等级
- 装修工人
- 等级进度
-
- 积分
- 133
- 阅读权限
- 40
- 主题
- 精华
- 社区币
- 星梦
- 注册时间
- 2008-10-18
- 最后登录
- 1970-1-1
|
唔知係米睇得多呢,我都係咁谂!好似无乜新意咁咯
+ A- \/ P, Y6 g. rkevinchan 发表于 2010-5-1 12:05  0 w2 k8 X! x, H
' y1 P0 v- h1 i- P- Y% W: r& W& y& l {2 [) D. s2 i
同解,我都觉得可能系睇得多,以前觉得几有意思,可能几有新意挂,但系睇得多就觉得剧情一般般,唔知系唔系我哋年龄增长,还是佢面对的市场始终唔系我哋,或者以后同自己的小朋友睇会过瘾D,呵呵 |
|