近呢几年TVB曾有重播美少女战士吗?

汤尼孫 发布于2006-5-13 21:19 2256 次浏览 37 位用户参与讨论   [复制分享主题]

马上注册,结交更多好友,享用更多功能,让你轻松玩转社区

您需要 登录 才可以下载或查看,没有账号?註冊

x
<P>2000年---2005年,近呢几年TVB曾有重播美少女战士吗?</P>
7 V# P( G3 ~0 G8 A<P>好希望TVB能重播哦</P>

已有(37)人评论

dalian88 发表于 2006-5-13 23:40:08 | 显示全部楼层
<P>好象没有了</P>
moschino 发表于 2006-5-14 02:11:17 | 显示全部楼层
<P>有啊,我记得01年好似有咖</P>
Demon 发表于 2006-5-14 02:26:31 | 显示全部楼层
之从知到漫画版后就无兴趣
wendy1105 发表于 2006-5-14 03:43:31 | 显示全部楼层
同意楼主啊!!我好想睇多次阿!!想当初我睇果阵先得几岁~~!
ok1234 发表于 2006-5-14 03:48:40 | 显示全部楼层
我不记得了
imbb 发表于 2006-5-14 04:46:25 | 显示全部楼层
应该无了,不过就算有,我都唔系甘有兴趣睇,唔系中我的口味!
omar0726 发表于 2006-5-14 05:26:28 | 显示全部楼层
  希望但是可能好低 ...
lienli 发表于 2006-5-14 07:18:22 | 显示全部楼层
<DIV class=quote><B>以下是引用<I>汤尼孫</I>在2006-5-13 13:19:29的发言:</B><BR>
6 r  i! A+ Q  h" l; ~7 s<P>2000年---2005年,近呢几年TVB曾有重播美少女战士吗?</P># e' \6 y- d4 R5 L9 x
<P>好希望TVB能重播哦</P></DIV>$ j; s! @9 \& l# K5 p
<P>你甘想睇就下落来睇啦,TVB应该唔会重播啊..................</P>
chuchu 发表于 2006-5-14 17:00:22 | 显示全部楼层
i don't think tvb will play again
wyman007 发表于 2006-5-15 01:09:13 | 显示全部楼层
算罷啦~~太過時嘅動畫係唔會再重播架
小鱼儿 发表于 2006-5-15 01:10:49 | 显示全部楼层
<P>我没有发现TVB有重播过阿</P>
1234下一页
您需要登录后才可以回帖 登录 | 註冊

本版积分规则

快速
回复
返回
列表
返回
顶部