- 等级
- 建筑工头
- 等级进度
-
- 积分
- 984
- 阅读权限
- 55
- 主题
- 精华
- 社区币
- 星梦
- 注册时间
- 2009-9-25
- 最后登录
- 1970-1-1
|
我也來收集合成版, 多謝, 毛毛因為R仔質素差, 新機讀唔到, 只有舊機讀到少少, 頭痛中.
: i( v3 D. o7 RPTK 发表于 2010-5-24 23:24 
2 g- q2 ]9 b4 M% |/ V+ w, V+ g1 k* x9 O3 X
* b% v: z9 `* [" M 你指的是錄影帶質素差, 新機讀唔到, 只有舊機讀到少少, 你是否用錄影帶轉DVD或VCD時播唔到? |
|