shiraishi 发表于 2023-10-31 22:55
要变龙娘!
跟住你变左出黎啰
crespo 发表于 2023-11-1 03:33
咁啱嘅,哩两日我都合紧哩出嘢,原碟配音d效果声都唔对啱位嘅,以前嘅配音工作真係唔严谨啊 ...
确实系唔多对,搞到要整翻下
crespo 发表于 2023-11-1 03:33
咁啱嘅,哩两日我都合紧哩出嘢,原碟配音d效果声都唔对啱位嘅,以前嘅配音工作真係唔严谨啊 ...
确实系唔多对,搞到要整翻下
TR6600 发表于 2023-11-1 07:44
男主有点你模拟战争的男主
冇睇过,动画黎噶?
hmboys 发表于 2023-11-1 08:08
茅睇过。。。4集就完了?
OVA通常都唔多集数
未见过嘅画风,多谢分享
80-90S的动画好经典,感谢分享!
好像是修复过的画质
好有古舊的 情懷
謝謝 分享
感谢LZ嘅分享
画风不错
支持分享,多谢楼主