勇者都玩AI
魔兽世界?
crespo 发表于 2023-11-1 18:08
搞完睇过再调整都係觉得原本vcd版嘅係最好嘅,就由得佢少部分音效唔对算啦,睇咗两集,觉得好麻麻,不过 ...
而且呢部动漫好似冇TV版,如果合埋一齐其实就等于一部电影
這部沒看過,謝謝
冇睇过,不过画风好像好旧
好像没有看过,谢谢分享
好似睇过,唔记得了,哈哈。
我也想知道鸿星粤语是什么
这部真是没看过
这部真是没看过
呢部系几时的动画片
好似有点印象