好似未睇过,5知道好5好睇
无嘢睇了 睇下好吾好睇
這部沒看過,謝謝
以前D配音是甘上下了
喜欢这种画风
thanks for sharing, great, like this very much
勇者支持下
crespo 发表于 2023-11-1 03:33
咁啱嘅,哩两日我都合紧哩出嘢,原碟配音d效果声都唔对啱位嘅,以前嘅配音工作真係唔严谨啊 ...
噉而家咪唔使合啰
wind6 发表于 2023-11-1 16:34
噉而家咪唔使合啰
搞完睇过再调整都係觉得原本vcd版嘅係最好嘅,就由得佢少部分音效唔对算啦,睇咗两集,觉得好麻麻,不过女主配音好似係配月野兔果个
好怀念哩部动画我已经忘记楼主突然勾起我的回忆
鸿星粤语是指?