seed075 发表于 2025-10-30 20:08:34

数字人生 发表于 2025-10-30 20:00
呢层当然啦,宜家女仔一个二个拜金,连hua1996都嫌弃

冇錢D靚女連睬都唔會睬下你添啊

数字人生 发表于 2025-10-30 20:17:43

seed075 发表于 2025-10-30 20:08
冇錢D靚女連睬都唔會睬下你添啊

所以上边点催生都冇用架

数字人生 发表于 2025-10-30 20:18:14

seed075 发表于 2025-10-30 20:07
不過啲貼圖區無算係水區喎,都要最好跟返主題帖,唔係以後被扣分就真係冇得拗頸嘅囖。 ...

会向主题靠拢翻

seed075 发表于 2025-10-30 20:21:01

数字人生 发表于 2025-10-30 20:17
所以上边点催生都冇用架

果啲正冊好難嘅,奬勵果啲唔夠食啊。

数字人生 发表于 2025-10-30 20:26:03

seed075 发表于 2025-10-30 20:21
果啲正冊好難嘅,奬勵果啲唔夠食啊。

都系乜方法都用过冇效,先迫不得已学韩国派钱

seed075 发表于 2025-10-30 21:52:29

数字人生 发表于 2025-10-30 20:18
会向主题靠拢翻

佢哋幾個將啲話題水到舞雷公咁遠,有時候好難接。

数字人生 发表于 2025-10-30 23:18:57

seed075 发表于 2025-10-30 21:52
佢哋幾個將啲話題水到舞雷公咁遠,有時候好難接。

起码佢哋唔会好似隔离咁「真的吗」、「原来如此」呢种回复啦

seed075 发表于 2025-10-30 23:54:51

数字人生 发表于 2025-10-30 23:18
起码佢哋唔会好似隔离咁「真的吗」、「原来如此」呢种回复啦

其實呢個詞組有時傾偈係需要用到嘅啊,但係又唔好一開始就搏命咁用,其實唔識得水帖嘅人只能係咁樣回帖囖,我初初都係咁樣㗎。

数字人生 发表于 2025-10-30 23:56:44

seed075 发表于 2025-10-30 23:54
其實呢個詞組有時傾偈係需要用到嘅啊,但係又唔好一開始就搏命咁用,其實唔識得水帖嘅人只能係咁樣回帖囖 ...

我会係呢D詞組基础上加D内容,如果唔系感觉冇嘢讲落去

seed075 发表于 2025-10-31 00:26:54

adhk 发表于 2025-10-30 19:49
點會唔同, 一樣咁嘅感覺之嘛
咁你啲女人同你一齊會有風馳電摯嘅咁感覺嘅咩?你開摩托車載住佢去飛車?

adhk 发表于 2025-10-31 08:43:44

seed075 发表于 2025-10-31 00:26
咁你啲女人同你一齊會有風馳電摯嘅咁感覺嘅咩?你開摩托車載住佢去飛車? ...

咁就要睇下你點樣同佢一齊囉, 相處好食粥都係香架啦

seed075 发表于 2025-10-31 10:10:28

adhk 发表于 2025-10-31 08:43
咁就要睇下你點樣同佢一齊囉, 相處好食粥都係香架啦
有情飲水飽咁啊,但係肯能唔會維持太耐呱?
页: 1 2 3 4 5 [6] 7
查看完整版本: 2010年跑车图。。