1010 发表于 2010-3-21 00:18
我一辆都没见过就刚刚在图片看到
甘有得睇下都好啦
LAIKAHEI 发表于 2010-3-21 02:23
型到爆
确实几型下啰
架架都好型喎
勇者罗兰 发表于 2025-10-12 01:35
甘有得睇下都好啦
勇者有無心水揀番架呀
好燒錢嘅交通工具
LAIKAHEI 发表于 2010-3-21 02:23
型到爆
擁有果幾部車,日日輪住揸一部,會令人羨慕!
adhk 发表于 2025-10-12 04:59
勇者有無心水揀番架呀
要等基神选先啰
勇者罗兰 发表于 2025-10-20 16:23
要等基神选先啰
咁勇者即係有心水啦喎
2010年嘅款,到宜家都唔过时
adhk 发表于 2025-10-20 19:47
咁勇者即係有心水啦喎
甘基神噶心水系乜野呢?
勇者罗兰 发表于 2025-10-29 03:11
甘基神噶心水系乜野呢?
就要睇勇者有咩心水啦
adhk 发表于 2025-10-12 04:58
架架都好型喎
係啊,不過只係得個睇字。