- 等级
- 砌墙工人
- 等级进度
-
- 积分
- 67
- 阅读权限
- 35
- 主题
- 精华
- 社区币
- 星梦
- 注册时间
- 2026-3-31
- 最后登录
- 1970-1-1
|
数字人生 发表于 2026-5-8 15:29
* ]# N+ f: n0 o' D但系农历新年、巴士,还有士多以前广州人都用嘅喎$ m* T' g2 `/ F" {, K
根据周3S嘅说法,如果用春节、公交、便利店之类普词粤用 ...
1 ?; y) _( }- ~8 t( y巴士士多呢啲舶来词有鉴于历史原因用得多都好正常,公交啊便利店啊呢度属意译词就贴合返中文。除开最传统嗰啲白话特属非舶来词,我觉得都系睇自己中意点用咯 |
|