猫和老鼠 (五十周年纪念版-国粤英三语)[DVDrip][720x480][MKV]

Kiver 发布于2010-11-29 15:17 4482 次浏览 26 位用户参与讨论   [复制分享主题]
inber 发表于 2010-11-29 16:06:12 | 显示全部楼层
認同樓上講法- \* I7 `, {/ M3 L$ Q/ n
因為這套相對較平(星夢)
回复 支持 反对

使用道具 举报

ConvoyChan 发表于 2010-11-29 17:10:22 | 显示全部楼层
传说哩个东东会做蓝光重制版
回复 支持 反对

使用道具 举报

Batcat 发表于 2010-11-29 17:24:10 | 显示全部楼层
乜來套野都有粵語咖?印象好似唔多出聲講野甘
回复 支持 反对

使用道具 举报

kamisa 发表于 2010-11-29 18:05:39 | 显示全部楼层
感谢楼主发布,近期有其他的下载,只有等下次来下了
回复 支持 反对

使用道具 举报

tenpp 发表于 2010-11-29 18:13:24 | 显示全部楼层
感谢楼主发布.................
回复 支持 反对

使用道具 举报

z135z135 发表于 2010-11-29 18:44:12 | 显示全部楼层
我睇左甘耐,一直都只听普通话,五知道粤语咩感觉咯,会五会好难听? 而且我根本想象五到里部动漫已经50年了,只能讲距太经典了,和当初我睇噶啄木鸟噶卡通片一样
回复 支持 反对

使用道具 举报

小c 发表于 2010-11-29 19:24:23 | 显示全部楼层
10只DVD,真系劲大!!
回复 支持 反对

使用道具 举报

4ycao 发表于 2010-11-30 19:14:50 | 显示全部楼层
超经典吖!不过那个公司已经倒闭了...
回复 支持 反对

使用道具 举报

kidhitomi 发表于 2010-12-1 20:12:01 | 显示全部楼层
前几年同事下佐全集(係唔係全集就唔知了!)9 ~1 C( `5 h0 i% e' L' ~$ {
有粤语!唔支持都唔得!& b+ S+ c- ~  m  \
感谢分享!!
回复 支持 反对

使用道具 举报

bananapie 发表于 2010-12-1 22:31:18 | 显示全部楼层
正呀。哈哈哈!多谢晒!
回复 支持 反对

使用道具 举报

cyb 发表于 2010-12-7 14:23:04 | 显示全部楼层
期待已久,系米粤语唔紧要啦(都无乜对白)
回复 支持 反对

使用道具 举报

w257o0 发表于 2010-12-7 14:32:42 | 显示全部楼层
猫和老鼠你想做哪一个呢?
- X+ \# Z, z) h. K支持一下,这真是好怀念!谢谢分享
回复 支持 反对

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 註冊

本版积分规则

快速
回复
返回
列表
返回
顶部