- 等级
- 高级设计师
- 等级进度
-
- 积分
- 14025
- 阅读权限
- 90
- 主题
- 精华
- 社区币
- 星梦
- 注册时间
- 2009-4-9
- 最后登录
- 1970-1-1
|
回复 kevinchan 9 M9 l2 I* u' H5 q+ J( N
: \$ H6 M* Z4 [6 D
& e) O# ?4 C$ n! V
一刀啊個只系轉成rmvb,我覺得質量都ok,追求完美的才會有甘多意見(我自己都系 ...9 D% k5 G1 r& l4 q
小c 发表于 2010-8-29 21:03  * @3 g9 {3 S6 I4 x
7 k1 `* M/ z3 V0 F( Y8 A* l' ^5 J
大胆讲句,画面绝对唔OK.你自己对比下就知道了,记得全屏睇,损失的像素太多了,即係好蒙 |
|