- 等级
- 建筑工头
- 等级进度
-
- 积分
- 1413
- 阅读权限
- 55
- 主题
- 精华
- 社区币
- 星梦
- 注册时间
- 2009-10-27
- 最后登录
- 1970-1-1
|
我真係好佩服你
+ u( j- i2 v9 D其實我一直都好唔鍾意TVB字幕既格式, 但無奈自己懶 廢事抄
, O7 q. I. T/ _0 ISA_127 发表于 2010-8-26 17:55  ) g4 R& P! d" L
% v& C6 l1 A! I2 w2 _/ z' k
6 G5 Q% o: n! k- `3 H4 m" A2 H
抄字幕真係好辛苦,我自己都好懶 所以只係每日抄一段一集分開三日抄 |
|