- 等级
- 建筑工头
- 等级进度
-
- 积分
- 1413
- 阅读权限
- 55
- 主题
- 精华
- 社区币
- 星梦
- 注册时间
- 2009-10-27
- 最后登录
- 1970-1-1
|
本帖最后由 慢步云端 于 2010-5-22 23:10 编辑 6 v/ \7 J m a! d+ U( ?
死啦,已经收左个720啦喔!家下又来个1080啊,心郁郁添!放假下左距!不过系楼主显示器唔够好定系其他问题? ...
( M9 b* C( ~+ vkental 发表于 2010-5-22 22:53  0 W+ k1 O( L% x5 y3 `3 Y1 F* m4 w
2 G' }% z$ W0 U) C有咩? 不过好似不关显示器嘅事啊,唔通我开咗显卡硬解嘅关系?; `* p5 T) _& r
" G! c9 n O0 H+ hps 呢个片源的确压得几好的 |
|