- 等级
- 建筑工头
- 等级进度
-
- 积分
- 1413
- 阅读权限
- 55
- 主题
- 精华
- 社区币
- 星梦
- 注册时间
- 2009-10-27
- 最后登录
- 1970-1-1
|
我真係好佩服你
6 `5 K1 q, V0 T6 N其實我一直都好唔鍾意TVB字幕既格式, 但無奈自己懶 廢事抄
; E) }! l. Z6 T5 rSA_127 发表于 2010-8-26 17:55 
; V$ _8 @. |; B' o" T; R
) _6 _* |0 t* S! f' z( h& C5 N2 I% b6 p- }8 F! C
抄字幕真係好辛苦,我自己都好懶 所以只係每日抄一段一集分開三日抄 |
|