adhk 发表于 2026-4-3 23:58:54

snzt79 发表于 2026-4-3 12:28
唔铁,不过都会听

我就唔係好鍾意聽佢啲歌

snzt79 发表于 2026-4-4 00:24:01

adhk 发表于 2026-4-3 23:58
我就唔係好鍾意聽佢啲歌

我有d中意,有d歌又唔中意

adhk 发表于 2026-4-4 02:26:37

snzt79 发表于 2026-4-4 00:24
我有d中意,有d歌又唔中意

我又唔覺得佢有咩歌好聽喎

snzt79 发表于 2026-4-4 08:37:09

adhk 发表于 2026-4-4 02:26
我又唔覺得佢有咩歌好聽喎

我比较中意龙卷风

shiraishi 发表于 2026-4-6 16:55:27

adhk 发表于 2026-4-3 10:43
又係數白欖歌

乜系數白欖歌 ?

将臣 发表于 2026-4-8 12:19:37

adhk 发表于 2026-4-3 10:44
你係佢鐵粉呀

咁又唔系   偶然听下咁   

seed075 发表于 2026-4-9 12:05:17

現在的新歌曲沒法跟當年的東風破那些比較了

seed075 发表于 2026-4-23 14:37:13

将臣 发表于 2026-4-8 12:19
咁又唔系   偶然听下咁
這張新單曲沒有以前周董剛出道的那幾張專輯那麽好聽

seed075 发表于 2026-4-23 14:40:17

snzt79 发表于 2026-4-4 08:37
我比较中意龙卷风
我還是比較喜歡聽《東風破》、《簡單愛》、《回過過去》、《半島鐵盒》還有《髮如雪》。

snzt79 发表于 2026-4-24 00:28:34

seed075 发表于 2026-4-23 14:40
我還是比較喜歡聽《東風破》、《簡單愛》、《回過過去》、《半島鐵盒》還有《髮如雪》。 ...

呢几首我唔中意半岛铁盒,唔好听同唔知唱乜

seed075 发表于 2026-4-24 07:59:34

snzt79 发表于 2026-4-24 00:28
呢几首我唔中意半岛铁盒,唔好听同唔知唱乜

《半岛铁盒》我就听高潮部分,其他部分听不懂,都听不懂唱啥一直是周董以前的歌曲的特色。

将臣 发表于 2026-4-24 14:40:15

seed075 发表于 2026-4-23 14:37
這張新單曲沒有以前周董剛出道的那幾張專輯那麽好聽

以前喂得太好   宜家降少少就难接受
页: 1 [2] 3
查看完整版本: 周杰伦新歌《西西里》新暗黑神曲!