snzt79 发表于 2026-4-3 12:28
唔铁,不过都会听
我就唔係好鍾意聽佢啲歌
adhk 发表于 2026-4-3 23:58
我就唔係好鍾意聽佢啲歌
我有d中意,有d歌又唔中意
snzt79 发表于 2026-4-4 00:24
我有d中意,有d歌又唔中意
我又唔覺得佢有咩歌好聽喎
adhk 发表于 2026-4-4 02:26
我又唔覺得佢有咩歌好聽喎
我比较中意龙卷风
adhk 发表于 2026-4-3 10:43
又係數白欖歌
乜系數白欖歌 ?
adhk 发表于 2026-4-3 10:44
你係佢鐵粉呀
咁又唔系 偶然听下咁
現在的新歌曲沒法跟當年的東風破那些比較了
将臣 发表于 2026-4-8 12:19
咁又唔系 偶然听下咁
這張新單曲沒有以前周董剛出道的那幾張專輯那麽好聽
snzt79 发表于 2026-4-4 08:37
我比较中意龙卷风
我還是比較喜歡聽《東風破》、《簡單愛》、《回過過去》、《半島鐵盒》還有《髮如雪》。
seed075 发表于 2026-4-23 14:40
我還是比較喜歡聽《東風破》、《簡單愛》、《回過過去》、《半島鐵盒》還有《髮如雪》。 ...
呢几首我唔中意半岛铁盒,唔好听同唔知唱乜
snzt79 发表于 2026-4-24 00:28
呢几首我唔中意半岛铁盒,唔好听同唔知唱乜
《半岛铁盒》我就听高潮部分,其他部分听不懂,都听不懂唱啥一直是周董以前的歌曲的特色。
seed075 发表于 2026-4-23 14:37
這張新單曲沒有以前周董剛出道的那幾張專輯那麽好聽
以前喂得太好 宜家降少少就难接受