seed075 发表于 2025-11-29 12:20
我是平民而已,連勇者都做不到呀,你叫我做丞相?
你系论坛之星,唔系平民黎噶
冬天睇岛好似觉得好冻甘
Cici1972 发表于 2025-12-11 17:57
冬天睇岛好似觉得好冻甘
冰島那裏的海鮮已經很不錯的,看就可以,去那裏就會覺得很難適應。
勇者罗兰 发表于 2025-12-11 16:28
甘就补翻睇啰
系啦,要睇多一次
系啦,要着少D衫先好睇噶嘛
冬天看同样清凉的
seed075 发表于 2025-12-11 18:28
冰島那裏的海鮮已經很不錯的,看就可以,去那裏就會覺得很難適應。
我以前好憧憬去其他地方玩,但系发现自己原来系唔适应其他地方气候,怕冻又怕热,又怕肠胃唔好,原来系得过想
Cici1972 发表于 2025-12-12 10:06
我以前好憧憬去其他地方玩,但系发现自己原来系唔适应其他地方气候,怕冻又怕热,又怕肠胃唔好,原来系得 ...
不過那裏的海鮮是很出名好吃的,你不怕凍的天氣去哪裏度假是挺好的。
seed075 发表于 2025-12-12 11:29
不過那裏的海鮮是很出名好吃的,你不怕凍的天氣去哪裏度假是挺好的。
怕阿,以前我好中意食其他地方噶当地特色菜,但系发现我个人其实唔合适食外面噶野,系人家屋企食就得,肠胃受唔岛,而且又怕冻又怕热甘
Cici1972 发表于 2025-12-12 22:07
怕阿,以前我好中意食其他地方噶当地特色菜,但系发现我个人其实唔合适食外面噶野,系人家屋企食就得,肠 ...
腸胃不好的人更加要注重食材的新鮮程度,還不能吃生冷的食物了。
TR6600 发表于 2025-12-11 21:59
冬天看同样清凉的
真是冬涼夏熱的感覺。
TR6600 发表于 2025-11-29 03:08
算是了,你看那些两腿都打开的,可比性好高
腿張的太開那不好呀,太隨便了。