勇者罗兰 发表于 2025-12-11 16:29:28

seed075 发表于 2025-11-29 12:20
我是平民而已,連勇者都做不到呀,你叫我做丞相?

你系论坛之星,唔系平民黎噶

Cici1972 发表于 2025-12-11 17:57:41

冬天睇岛好似觉得好冻甘

seed075 发表于 2025-12-11 18:28:41

Cici1972 发表于 2025-12-11 17:57
冬天睇岛好似觉得好冻甘

冰島那裏的海鮮已經很不錯的,看就可以,去那裏就會覺得很難適應。

hua1996 发表于 2025-12-11 19:45:08

勇者罗兰 发表于 2025-12-11 16:28
甘就补翻睇啰

系啦,要睇多一次

周新郁 发表于 2025-12-11 21:02:38

系啦,要着少D衫先好睇噶嘛

TR6600 发表于 2025-12-11 21:59:35

冬天看同样清凉的

Cici1972 发表于 2025-12-12 10:06:23

seed075 发表于 2025-12-11 18:28
冰島那裏的海鮮已經很不錯的,看就可以,去那裏就會覺得很難適應。

我以前好憧憬去其他地方玩,但系发现自己原来系唔适应其他地方气候,怕冻又怕热,又怕肠胃唔好,原来系得过想

seed075 发表于 2025-12-12 11:29:15

Cici1972 发表于 2025-12-12 10:06
我以前好憧憬去其他地方玩,但系发现自己原来系唔适应其他地方气候,怕冻又怕热,又怕肠胃唔好,原来系得 ...

不過那裏的海鮮是很出名好吃的,你不怕凍的天氣去哪裏度假是挺好的。

Cici1972 发表于 2025-12-12 22:07:12

seed075 发表于 2025-12-12 11:29
不過那裏的海鮮是很出名好吃的,你不怕凍的天氣去哪裏度假是挺好的。

怕阿,以前我好中意食其他地方噶当地特色菜,但系发现我个人其实唔合适食外面噶野,系人家屋企食就得,肠胃受唔岛,而且又怕冻又怕热甘

seed075 发表于 2025-12-12 23:38:42

Cici1972 发表于 2025-12-12 22:07
怕阿,以前我好中意食其他地方噶当地特色菜,但系发现我个人其实唔合适食外面噶野,系人家屋企食就得,肠 ...

腸胃不好的人更加要注重食材的新鮮程度,還不能吃生冷的食物了。

seed075 发表于 2025-12-13 12:08:55

TR6600 发表于 2025-12-11 21:59
冬天看同样清凉的

真是冬涼夏熱的感覺。

seed075 发表于 2025-12-13 12:09:45

TR6600 发表于 2025-11-29 03:08
算是了,你看那些两腿都打开的,可比性好高

腿張的太開那不好呀,太隨便了。
页: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13
查看完整版本: 充滿夢想的你穿上夏天印象