2015那次TVB解说的比较精彩,今次还没看
mcnynbajay 发表于 2025-9-3 23:57
人家大大写住禁转?你唔怕咩?
系啵,咁-10年啦,唯有
粤语解说甘就可以睇睇啦
ts档的话很不错
好嘢,多謝分享!
睇下都觉得好激动
超三嘅原档很好!
本帖最后由 数字人生 于 2025-9-4 14:52 编辑
10年前嘅阅兵都有,虽然呢个资源已经满大街都可以揾到
又多一个版本可选
系10年前嘅阅兵吗
支持樓主的分享
九三閱咗兵,十一會再閱嗎?