shiraishi 发表于 2025-3-23 10:35
很好的歌曲
所以要支持啦
希罗斯冯巴罗尔 发表于 2025-3-23 22:12
所以要支持啦
支持你!
shiraishi 发表于 2025-3-24 19:25
支持你!
我是转发啦哈哈哈
希罗斯冯巴罗尔 发表于 2025-4-3 21:22
我是转发啦哈哈哈
支持你原创
shiraishi 发表于 2025-4-6 19:59
支持你原创
我哪里会原创啊
希罗斯冯巴罗尔 发表于 2025-4-6 21:46
我哪里会原创啊
你一直原创
好难得喔
还好吧,感觉是缺些唔知乜野。没高底起伏甘,这是个人感觉。
33LIN 发表于 2025-4-10 14:21
还好吧,感觉是缺些唔知乜野。没高底起伏甘,这是个人感觉。
无咩起伏,甘就系编曲风格就系甘了
好听,可以!
adhk 发表于 2025-3-23 04:42
真係唱得幾好
甘得闲要再听下啰
勇者罗兰 发表于 2025-7-12 02:23
甘得闲要再听下啰
支持就一定要, 由其係要支持樓主添