cgy900720 发表于 2025-2-24 02:26
看了哪吒2
几时有粤语?
哪吒2,春节档被一部动画抢尽威风
dannychan 发表于 2025-2-15 00:46
而家戲票太貴了
我已經不知道價錢了,沒有關注
甘多节目边度得闲睇电视,电影
哪吒2,唔使讲野·······
gomicxja 发表于 2025-2-24 15:30
我已經不知道價錢了,沒有關注
價錢我也不知道喎
哪吒 真系值得去电影院一睇
還是看了破地獄和進擊的巨人....
其实雄狮少年要比哪吒好睇的.....
rexmi 发表于 2025-2-24 14:13
哪吒2,春节档被一部动画抢尽威风
难道你想看射雕
水皮跳跳 发表于 2025-2-27 14:05
难道你想看射雕
只是感慨一下
33LIN 发表于 2025-2-24 15:37
甘多节目边度得闲睇电视,电影
有咩大节目啊,打牌,烧烤,放烟花?