借钱唔还,仲问大耳窿借钱留同事电话,呢啲人早就应该炒啦
点解甘多人走的,TVB真系甘5重视动画?
最好听的旁白也没了
bihan 发表于 2024-3-3 12:45
借钱唔还,仲问大耳窿借钱留同事电话,呢啲人早就应该炒啦
咁你都知?犀飞利。
大台要慳錢就搵啲低薪或無咩話語權嘅人落刀
我爱梦打开 发表于 2024-2-27 15:15
配音组又少了一个
相信會陸續咁繼續減
panz8 发表于 2024-2-27 16:00
配音员陳欣好似欠债
生活艱難, 無咩咁出奇吖
水皮跳跳 发表于 2024-2-27 16:28
看来还要走多少人
走一個大台又慳一筆
西海道虎铁 发表于 2024-2-27 16:31
哇,这个是真重量级了,算得上是大台配音组的核心人物了吧
大台管理層核心都成日換人啦, 唔係乜僧又點會坐係度
adhk 发表于 2024-4-11 09:00
生活艱難, 無咩咁出奇吖
佢用人地个名借钱
panz8 发表于 2024-4-11 20:53
佢用人地个名借钱
咁出奇, 惜錢唔係要出示身份證架咩
演员好多走,配音也走了