wind6 发表于 2023-9-24 12:43
噉咪继续用落去啰
我唔想用喎
呢套中學年代都經常睇,謝謝重溫~~
shiraishi 发表于 2023-9-24 14:04
我唔想用喎
噉咪唔好用啰
支持1080P 廣東話
神风怪盗,几好T下
wind6 发表于 2023-9-26 15:06
噉咪唔好用啰
你去用!
好懷念,謝謝
支持下,謝謝分享
还是欧美版好,普遍动画画质偏鲜亮
童年少女漫启蒙之作,还是动画化,不太能接受漫画的大眼睛
thank you so so muchhh
以前D画风真系好好睇