yotako 发表于 2021-2-27 15:49
学校的语言教学太犀利了,哈哈,我地都要向学校睇齐,在家都要做语言教学先得了。 ...
从早教开始就是普通话了
电视点播的动画又是普通话
Kiver 发表于 2021-2-27 15:51
从早教开始就是普通话了
电视点播的动画又是普通话
对啊,有好多我地细细个好中意睇电视播既动画片普通话版添,例如奥特曼之类既。
yotako 发表于 2021-2-27 15:59
对啊,有好多我地细细个好中意睇电视播既动画片普通话版添,例如奥特曼之类既。 ...
我不停叫,依D叫超人
Kiver 发表于 2021-2-27 16:02
我不停叫,依D叫超人
哈哈哈哈,时代唔同,E家系奥特曼
yotako 发表于 2021-2-27 16:21
哈哈哈哈,时代唔同,E家系奥特曼
香港仲系译超人的
yotako 发表于 2021-2-27 16:21
哈哈哈哈,时代唔同,E家系奥特曼
准备去接仔放学
Kiver 发表于 2021-2-27 16:21
香港仲系译超人的
还是超人好听D,
Kiver 发表于 2021-2-27 16:23
准备去接仔放学
时间真快,够钟接送
梯梯点挣先!!!!!!
睇睇隐藏部分写D咩
学习如何激活,谢谢~
學習下點樣撈第一桶星夢