上論壇一切正常
空间商是嘛花滕D仇家?
tandong 发表于 2011-4-19 19:49 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif
今天在公司删左QQ旋风
马上IE就可以访问到这里了~~~~
终于吾使换浏览器啦~~
好奇怪,用IE上唔到E度,不過用Chrome就一切正常,除咗時不時會彈句「造訪此網站可能損害你電腦」嘅警告出嚟 ...
miyuja 发表于 2011-4-20 00:50 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif
是不是装了QQ旋风?
之前系试过几小时上唔到 但系之后又恢复正常
是不是装了QQ旋风?
Kiver 发表于 2011-4-20 16:31 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif
無錯...
無錯...
miyuja 发表于 2011-4-21 07:52 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif
麻烦转用绿色版本的旋风吧~
啊!!!!我连续两个星期上唔到啊。。。只可以用手机上。。。
唔怪得知好似唔系好稳定咁啦 咁依家应该搞掂翻拉
我還以為被列入黑名單~~~
好彩唔无事呢;不过点解又被人攻击噶
我系学校上唔到....在家就上到....
嗯 真系好奇怪啊
我就一切正常啊
未發生上唔到的情況