samuel-x 发表于 2011-4-20 14:13:27

上論壇一切正常

Kiver 发表于 2011-4-20 16:31:21

空间商是嘛花滕D仇家?
tandong 发表于 2011-4-19 19:49 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif


    今天在公司删左QQ旋风
马上IE就可以访问到这里了~~~~


终于吾使换浏览器啦~~

Kiver 发表于 2011-4-20 16:31:41

好奇怪,用IE上唔到E度,不過用Chrome就一切正常,除咗時不時會彈句「造訪此網站可能損害你電腦」嘅警告出嚟 ...
miyuja 发表于 2011-4-20 00:50 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif


    是不是装了QQ旋风?

ET0-0 发表于 2011-4-20 20:46:57

之前系试过几小时上唔到 但系之后又恢复正常

miyuja 发表于 2011-4-21 07:52:23

是不是装了QQ旋风?
Kiver 发表于 2011-4-20 16:31 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif


   無錯...

Kiver 发表于 2011-4-21 08:28:30

無錯...
miyuja 发表于 2011-4-21 07:52 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif


    麻烦转用绿色版本的旋风吧~

lwj23 发表于 2011-4-21 10:38:06

啊!!!!我连续两个星期上唔到啊。。。只可以用手机上。。。

noriko 发表于 2011-4-21 11:19:06

唔怪得知好似唔系好稳定咁啦 咁依家应该搞掂翻拉

LAIKAHEI 发表于 2011-4-21 11:30:59

我還以為被列入黑名單~~~

kental 发表于 2011-4-21 23:37:54

好彩唔无事呢;不过点解又被人攻击噶

qumjl 发表于 2011-4-23 09:50:53

我系学校上唔到....在家就上到....
嗯 真系好奇怪啊

grostcar 发表于 2011-4-23 10:36:30

我就一切正常啊
未發生上唔到的情況
页: 1 [2] 3
查看完整版本: 关于粤漫社解决部分用户无法访问的搬站通知