睇落都几好睇甘啰
flymonkey 发表于 2011-3-9 12:40
挺高挑滴感觉~~~
感觉唔错甘啰。。。
tsubasa 发表于 2011-3-9 13:01
除了脸部皮肤不是很好的!还可以的说!
姑且还好啦
长发好睇过短发
块面系咪有斑
感觉老饼一个
身材不够凶啊!!!
肌肤不太行,其他都OK