我宜家down紧嘅RMVB版本,唔知道会唔会有字幕,如果有,应该有高手可以将字幕提取出来 ?
kyo1983 发表于 2011-2-7 23:51 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif
RMVB!!人手提取就得~~ (抄)。
我宜家down紧嘅RMVB版本,唔知道会唔会有字幕,如果有,应该有高手可以将字幕提取出来 ?
kyo1983 发表于 2011-2-7 23:51 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif
你果套應該就係普通話版...5係rmvb....係rm
回复漫步雲端
话说漫步最近做沙发党,搞到我地无淡好食!!
小c 发表于 2011-2-7 21:52 http://bbs.dreamxt.net/images/common/back.gif
我地是指边个?
正在下,希望有啊
回复 15# 基拉杰特
就算无左我,仲有千千万万个我!!
回复基拉杰特
就算无左我,仲有千千万万个我!!
小c 发表于 2011-2-8 11:22 http://bbs.dreamxt.net/images/common/back.gif
沙发都是浮云
字幕系有!!不過要自己手抄!!論壇度有發過類似既貼了!!
我都想要啊,宜家得片源。。。。
聽日語,由唔明聽到明咪得囉~(霧)
回复 14# help6288
咁就唔清楚了,事关我仲未down完
回复 13# panzcheng
哦?我记得以前好似系有软件可以做到呢种效果的,不过太长时间无接触了都out晒了
字幕系有!!不過要自己手抄!!論壇度有發過類似既貼了!!
Batcat 发表于 2011-2-8 16:50 http://www.dreamxt.net/bbs/images/common/back.gif
有无相关嘅贴嘅地址呢?