gomicxja 发表于 2026-6-1 15:17
中年好聲音4下星期有許志安?昨天好像有預告
我唔睇中年好聲音,虽然上年TVB播《声生不息》我见连登係度话宁愿睇《中年好聲音》好过睇《声生不息》
数字人生 发表于 2026-6-1 15:38
我唔睇中年好聲音,虽然上年TVB播《声生不息》我见连登係度话宁愿睇《中年好聲音》好过睇《声生不息》 ...
我有睇中年好聲音,但viutv的全民造星只是看了第二季,其他都沒有看
gomicxja 发表于 2026-6-2 14:51
我有睇中年好聲音,但viutv的全民造星只是看了第二季,其他都沒有看
宜家呢D选修节目我已经审美疲劳
数字人生 发表于 2026-6-2 15:28
宜家呢D选修节目我已经审美疲劳
因為通常都是陪家人看,食飯時就會望望
gomicxja 发表于 2026-6-6 11:54
因為通常都是陪家人看,食飯時就會望望
你仲陪屋企人睇电视啊?唔惊你屋企人闹你不婚主义嘅立场?
多谢楼主分享资讯